Roelof Hartstraat 74 Amsterdam

020-8452075info@poolofideas.nl
header image
big icon

Interior brands & styling

Merkidentiteit Moes & Griet

Rebranding, merkidentiteit & design

A beautiful and comfortable lifestyle

Moes & Griet, exclusief distributeur van het merk UASHMAMA® en The Beach People, is een prachtig voorbeeld van een echt familiebedrijf. De missie van Moes & Griet is mensen blij maken met producten waarvan je kunt zien dat deze met liefde en oog voor detail bedacht en gemaakt zijn.

 

Pool of Ideas is tijdens een branding traject in het verhaal achter het merk gedoken, ging in gesprek met het team en is na marktonderzoek en het bepalen van een unieke merkpositie tot een sterke merkboodschap gekomen:
‘A comfortable & beautiful lifestyle’.
Deze boodschap hebben we vertaald naar een logo, beeldmerk en een complete huisstijl die bestaat uit een zacht kleuren pallet, natuurlijke materialen en een serif font.

 

Logo design
De kern van het merk, de merkproducten en de merkbeleving is Comfortable & Beautiful wat ons bracht op het & teken. Thema’s als fibres & fabrics, movement, natural shapes, transparency en tactility vormden de inspiratie voor de illustratie van het karakteristieke beeldmerk.

Naast de branding & merkidentiteit ontwikkelden we ook diverse vormen van merk communicatie en merkproducten voor het mooie lifestyle merk Moes & Griet.

Bekijk hier ons portfolio

Let's get in touch

previous arrow
next arrow
Slider